Friday, June 20, 2014

MEDYAS

Medyas ko intawon daghan na ug buslot
Matag sul-ot sa sapatos kanunay ko kini gisimhot
Aslom-aslom ug anghit anghit ang iyang kahumot
Pero di pa gyud makalabaw sa nangalisbo kong utot

Sa tanan trabaho sa kalibotan kontra ko ang manglaba
Mao nga magsulhol nalang sa seksi kong labandera
Naghinaut nalang nga medyas ko di niya simhoton
Kay kung way swerte siya makuyapan sa hospital ang dayon

Plano kong magpalit ug medyas dugay na
Aron matag-adlaw akong sul-uton bag-ong laba
Apan walay mahimo kay gamay ra man ko'g sweldo
Igo ra sa bugas sud-an ug ubang konsumo

Pastilan gyud intawon ning kinabuhi sa pobre
Bisan sa medyas way ikapalit walay ikapuli
Maayo unta makahantok ko ug dato nga gwapa
Aron makapalit na ko ug medyas nga denosena. Bow!

By : Jun Abines

No comments:

Post a Comment