Friday, June 20, 2014

MANILA

Niadto ko Manila
Usa ka ulitawhay
Tungod kay Bisaya
Ila kong gitamay

Ila kong giingnan
Nga wala daw koy 'galang'
Giingnan ko'g 'batugan'
Kay ako kuno tapulan

Giingnan ko'g way mudo
Sige lang gi insulto
Kay lagi way grado
Sila ang sige sakto

Nag-antos ug nag kugi
Aron nga makakwarta
Niuli ko sa amoa
Kay Manila walay nada

Wa sila nahibalo
kasing-kasing ko bulawanon
Ako na silang gipasaylo
Sa ilang pagka masaypanon

Kung moadto sila sa among lugar
Panggaon ko sila ug tahoron
Ipakita akong pag respitar
Kay ang mga bisaya mahigugmaon. Bow!

By : Jun Abines


Gamay nga hangyo, kung ikaw na lingaw ug giganahan sa mga balak, 
palihug ug click sa mga Ads ug Pahinumdom nga naa sa kilid.
Dako kini ug tabang kanako nga padayon mag sulat ug mga

balak bisaya. Salamat

No comments:

Post a Comment