Saturday, June 14, 2014

IRING!

Ikaw ang nanghungkab sa sud-an ko sa kaha
Imong gihurot pinirito, paksiw pati ang humba
Tungod nimo ako sige nalang walay pamahaw
Sa kaadlawaon ikaw saba kaayo ako intawon matugaw

Ambot kalami na lang gyud nimong pitlokon
Apan sobra ka kaabtik lisod gyud kang gukdon
Ingon sa katigulangan aduna kay siyam ka kinabuhi
Pero way makalabaw sa ka anso sa imong ihi

Hinoon ganahan ko nimo kay mangdakop kag ilaga
Pero imo man sab apilon uban mananap nga way sala
Maglagot sab ko nimo nga mupaghid-paghid sa akong tiil
Sige pangayo ug pagkaon bisan santakos wa kay apil

Unsa ba katinood nga makakita daw ka ug multo
Makakita daw sab ka bisan sa lugar nga ngitngit kaayo
Pero bisag unsaon di gyud ko ganahan nimo
Sobra ka kasuplado ug esnabero kaayo. Bow!

By: Jun Abines

No comments:

Post a Comment