Friday, June 20, 2014

BUWAD

Sangko sa langit ang kahidlaw ko kanimo
Bisan sa unsang sud-an di ko ikaw ibaylo
Perpekto nimong pares mao gyud ang bahaw
Sa aslom nga suka ug sili didto ka isawsaw

Unsaon man nia ko sa halayong dapit
Sa mga dagkong tindahan di ko ikaw mapalit
Kay kuno ang imong baho sa senina mamilit
Sa ilong sa mga langyaw imong kahomot daw anghit

Apan kanako sama ka sa bulawan
Sa usa ka tuig kausa ra ka matilawan
Aron lang ka maangkon himoon ang tanan
Hangyoon magpadala sa mga parente ug silingan

Unya ka lang mouli ko sa Pilipinas
Kan-on ko ikaw sa kamot di ko manghugas
Sa akong pagbalik magbalon ko nimo'g usa ka bukag
Aron tanan gihidlaw kanimo makatilaw sab bulad.

By : Jun Abines


Gamay nga hangyo, kung ikaw na lingaw ug giganahan sa mga balak, 
palihug ug click sa mga Ads ug Pahinumdom nga naa sa kilid.
Dako kini ug tabang kanako nga padayon mag sulat ug mga
balak bisaya. Salamat

No comments:

Post a Comment