Sunday, June 15, 2014

BAKAKON!

Ayaw na ko ilara sa estorya mong bakak
Respesto ko kanimo dugay mo nang gibuak
Gilubong ko na ikaw kuyog sa pait nga kagahapon
Ayaw na kuykuya ang ang tanan wa ka nay paglaum

Wa ka ba maulaw sa imong binuhatan?
Nihabaw-an ko na ang tanan mong kabuang
Mas maayo pa kanako ikaw mopahilayo
Aron bun-og kung balatian sa kalinaw mag puyo

Pwerti gyud ka baga kanang imong nawong
Daotan mong binuhatan ako'y imong paangkonon
Tibook kalibutan nahibalo nga ikaw bakakon
Ayaw na ilara kanang imong kaugalingon

Kung nagtuo ka nga imo pa kong mailad
Kanang imo kabuang wala gyuy pag lubad
Apan kanako wa kanay makuha
Gibayran ko na ang kasakit sa mga sip-on ug luha.

By : Jun Abines / Bisayan Poems


Gamay nga hangyo, kung ikaw na lingaw ug giganahan sa mga balak, 
palihug ug click sa mga Ads ug Pahinumdom nga naa sa kilid.
Dako kini ug tabang kanako nga padayon mag sulat ug mga

balak bisaya. Salamat

No comments:

Post a Comment