Saturday, June 14, 2014

BEER PA DAY!

Unsay pulos ning kinabuhi
Kung sa gugma ko ikaw nag dumili
Mas maayo pa nga maghubog
Kay wala gyud ko'y plano maghikog

Sa red horse beer ako maglumos
Parisan sa sinugba nga bangus
Doul sa baybayon magpahangin
Magpahipi lang dinhi sa daplin

Nasakpan ko may bag-o kang hinigugma
Imo ra diay kong gihimong reserba
Kasing-kasing ko imong gisamaran
Naglisod ug ginhawa kining dughan

Sa kagul-anan gusto ko makalimot
Paluagon kining dughan nga nag huot
Mag hubog ako ug mag tagay
Puslan way nag mahal "beer pa day!". Bow!


By: Jun Abines  / Visayan Poems

Gamay nga hangyo, kung ikaw na lingaw ug giganahan sa mga balak, 
palihug ug click sa mga Ads ug Pahinumdom nga naa sa kilid.
Dako kini ug tabang kanako nga padayon mag sulat ug mga

balak bisaya. Salamat

No comments:

Post a Comment