Tuesday, June 24, 2014

KARIBAL

Inday ayaw gyud pailad
Nianang karibal kong mangingilad
Nagsalig ra na siya kay gwapo
Apan tapulan kana ug way trabaho

Siguradong iya ka lang pahilakon
Kay nasayod ko sa iyang pagkabakakon
Kung ikaw magpadani kaniya
Siguradong bun-ug ka sa kulata

Kaduha na mi nag karibal
Kaduha na sab siya nagpakasal
Pirmi gyud ko niyang ma ilogan
Kay dili man ako ambungan

Ikaw ang ika tulo nga babaye
Ang iyang ilogon kanako kung way swerte
Apan karon di na gyud ako mosugot
Kay ang akong pasensya dugay nang nahurot

Apan Inday paminaw kanako
Ang gugma ko kaniko sa langit misangko
Himoon ko gyid ang tanan
Aron sa akong karibal, di ka panamas-tamasan

Kung di ka motuo kanako
Dawaton ko kana wa koy mahimo
Apan isaad ko kanimo dali ra kang ma byuda
Kay sa inyong kasal tigbason ko siya. Bow!

By : Jun Abines


Gamay nga hangyo, kung ikaw na lingaw ug giganahan sa mga balak, 
palihug ug click sa mga Ads ug Pahinumdom nga naa sa kilid.
Dako kini ug tabang kanako nga padayon mag sulat ug mga
balak bisaya. Salamat

No comments:

Post a Comment