Saturday, June 14, 2014

AMBOT!

Ambot nimo pakipot ka
Di man unta ka sexy ug di pa gyud gwapa
Pero moangkon ko nga naibog ko nimo
Bisan aping mo gibutig ug itom kaayo

Unsaon man nga boutan man ka
Ikaw ang akong gusto kay di man ka maldita
Pero nakasabot ko nganong ikaw nagduha-duha
Kay nahadlok ka nga pahilakon ra

Pero ayaw kabalaka kay ako nahigugma
Kanimo lang kasingkasing hinaot motuo ka
Busa hatagi intawon ako ug gamay'ng pag laum
Aron kining pagbati kanimo dili mapalong

Kung ikaw mag dumili ikaw ray magmahay
Kining akong ka gwapo daghan babaye nag ilogay
Hatagan ko ikaw ug panahon hantod ugma
Kay sunod adlaw dili na ko nimo maninguha. Bow!

By : Jun Abines / Visayan Poems


Gamay nga hangyo, kung ikaw na lingaw ug giganahan sa mga balak, 
palihug ug click sa mga Ads ug Pahinumdom nga naa sa kilid.
Dako kini ug tabang kanako nga padayon mag sulat ug mga

balak bisaya. Salamat

No comments:

Post a Comment