Monday, June 16, 2014

KAADLAWON

Sugdan ko ang adlaw sa pagbangon sa kaadlawon
Samtang kangitngit ug katugnaw naghari sa maong kabuntagon
Tuktugaok sa manok mao kanako ang mipukaw
Samtang ang kalibutan nag hagok sa kangitngit nga mamingaw

Sul-oton ko ang sweater nga karaan ug busloton
Gamiton usab ang paboritong sapatos nga baratohon
Daganon ko ang kadalanan sa walay pagmahay
Aron dagko kong bilbil mogamay sa hinay-hinay

Tohud kong way praktis medyo mikurog
Kalit sab midagook tiyan kong way sulod
Mao na kini ilhanan sa lawas nga nagkatigulang
Angay gyud panggaon ug angay nga ampingan

Samtang nag hangak nag lisod ug ginhawa
Ni minor ko ug dagan wa pay tunga sa milya
Dili angay kaliton ang lawas nga huyang
Kay kung atong pugson sa ospital kita mohayang

Dugay ko nang gikalimtan tag-as kong pangandoy
Kay lawas ko, dughan ko ug ang utok nabun-og sa ka kapoy
Kay pwerting lisora gyud mangita karon ug kwarta
Walay lain puhonan kundi maayong panglawas ra

Busa mobalik ako kung unsay importante
Ibalik ang kalagsik sa panglawas ug usbon ang diskarte
Unahon ang kaugalingon aron sa kaugmaon
Kay gagmay kong mga anak ngari kanako nag malaumon

By : Jun Abines / Visayan Poems


Gamay nga hangyo, kung ikaw na lingaw ug giganahan sa mga balak, 
palihug ug click sa mga Ads ug Pahinumdom nga naa sa kilid.
Dako kini ug tabang kanako nga padayon mag sulat ug mga

balak bisaya. Salamat

No comments:

Post a Comment