Tuesday, June 17, 2014

AYAW PAG-DOUL!

Ayaw pag duol kanako babaye nga gwapa
Kay kining kasing-kasing ko dali ra mahigugma
Tinood abtik ko kanimo mopakatawa
Apan ang bulsa ko buslot walay kwarta

Ayaw sab intawon sige pagpa sexy
Kay mahagit usab ang akong pagkalalaki
Tinood nga dili ko gwapo
Apan tutuki lang di ba murag si Piolo

Gikapoy na gyud kining akong dughan
Sa mga babaye sige lang gidulaan
Inyo ra ko paibog-ibogon
Apan sa dugay inyo lang pahilakon

Busa karon ako naglikay
Sa mga gwapang babaye ako nagmahay
Maayo pang magpabilin nga ulitawo
Walay problema ug malipayon ko. Bow!

By: Jun Abines / Bisayan Poems


Gamay nga hangyo, kung ikaw na lingaw ug giganahan sa mga balak, 
palihug ug click sa mga Ads ug Pahinumdom nga naa sa kilid.
Dako kini ug tabang kanako nga padayon mag sulat ug mga

balak bisaya. Salamat

No comments:

Post a Comment