Saturday, June 14, 2014

AYAW KO ILARA!

Miss ayaw gyud ko ilara
Nga ikaw kanako nahigugma
Apan ako medyo natingala
Kay hibalo ka man nga wa sab koy kwarta

Palihug intawn tug-ani ko
Unsa'y imong nagustohan dire kanako
Wala gyud koy gisaligan
Kundi ang kaboutan ug kakugihan

Hinoon nindot gyud ko mokanta
Mura daw ko'g si Rey Valera
Medyo daghan gyud babaying ni bilib
Sama daw sab ko ni Ogie Alcasid

Apan kung di gyud ka moatras
Pakaslan tika sa tanang oras
Kung dili gyud ka modagan
Ikaw ipaso sa tanan simbahan

Apan sa dili pa ang tanan palihug intawon isaad
Nga ang imong gugma tinood ug dili ilad
Kay andam sab ko kanimo ihalad
Ang lunsay kong gugma nga way paglubad. Bow!

By : Jun Abines / 
Visayan Poems

Gamay nga hangyo, kung ikaw na lingaw ug giganahan sa mga balak, 
palihug ug click sa mga Ads ug Pahinumdom nga naa sa kilid.
Dako kini ug tabang kanako nga padayon mag sulat ug mga

balak bisaya. Salamat

No comments:

Post a Comment