Monday, June 16, 2014

BITOON!

Pasensya na Inday kung ikaw akong nailad
Sa tam-is kong balak wa gyud ikaw mibalibad
Karon kay ikaw ako na man na asawa
Tanan kong pasalig kanimo bawion ko na

Ayaw ug pagyawyaw kung wala ako'y trabaho
Imong sala ngano nipili ka ug tapulan nga gwapo
Mas maayo pa sa silingan ikaw mang labada
Aron usab kitang duna makatilaw ug kwarta

Pasayloa ako nga kagabii ikaw akong gisumbag
Tan-awa kanang imong aping pwerti gyud kahubag
Giingnan tika kung hubog ko di gyud ko biklon
Sa hagtik sa akong kumo ikaw nakakita bitoon!

By : Jun Abines / Bisayan Poems


Gamay nga hangyo, kung ikaw na lingaw ug giganahan sa mga balak, 
palihug ug click sa mga Ads ug Pahinumdom nga naa sa kilid.
Dako kini ug tabang kanako nga padayon mag sulat ug mga

balak bisaya. Salamat

No comments:

Post a Comment