Saturday, June 14, 2014

BALOD

Balod ayaw intawon ko hadloka
Naa koy mga anak malooy ka
Hinoon kahibalo man ko molangoy
Apan sa Ginoo ako magpakilooy

Kada semana ako motabok sa dagat
Sakay sa dagkong barko ug mga fast craft
Pero na phobia na gyud ko sa bagyo
Gikuso-kuso sa balod gisakyan kong barko

Ania na usab ako nag lawig
Samtang barkong gisakyan medyo motakilid
Apan mobihaye gyud ko wa koy mahimo
Kay kini parte sa akong trabaho

Balod gusto ko ikaw ma amigo
Kining nindot kong balak ihalad kanimo
Bahala ang barko imong uyugon
Basta moabot lang mi sa among destinasyon. Bow!

By: Jun Abines
 / Visayan Poems

Gamay nga hangyo, kung ikaw na lingaw ug giganahan sa mga balak, 
palihug ug click sa mga Ads ug Pahinumdom nga naa sa kilid.
Dako kini ug tabang kanako nga padayon mag sulat ug mga

balak bisaya. Salamat

No comments:

Post a Comment