Saturday, June 14, 2014

MALDITA

Ikaw ang akong uyab nga pinaka maldita
Hinoon di malalis pwerti nimong gwapaha
Pero nag lisod na gyud ko sa imong pagka selosa
Nagplano na ako nga buwagan ka

Dinhi kanako wala kay salig
Nahadlok ka sa uban chicks ako mo birig
Apan ang tinood usa ako ka buotan
Mao nay dakong rason nga imo kong naibgan

Kanako sige ka mangayo ug kwarta
Gihilanat ug naboslot pirmi akong bulsa
Sa shopping pwerti gyud nimong gastadora
Sige nalang ka pa seksi ug sige pa gwapa

Unsay pulos nimo nga hinigugma
Kanako dili ka mahibalo mo palangga
Kurot ug hapak kanimo nahiaguman
Taas kong pailob imong giabusaran

Busa ako karon namutos
Kay imong pag dagmal di ko na maantos
Mas maayo pang mabuhi mag inusara
Kay sa magpa ulipon sa usa ka maldita. Bow!

By: Jun Abines

No comments:

Post a Comment