Friday, July 25, 2014

TAMBAL

Inday paminawa kining akong balak
Tambal kini sa kasing-kasing mong naghilak
Kasakit mong gibati ipasalig kong mawala
Ikaw makakatawa ug mohalhal imong dila

Pero adunay koy hangyo sa di pa ko mopadayon
Palihug intawon pahiri kanang nagtabisay mong sip-on
Ug kung pwede sab palihug intawon pang lilam-os
Kay di ganahan sa babayeng bulingit gusto nako'g him-os

Pero mas maayo gyud hinoon kung ikaw maligo
Kay dunay koy nasimhot nga aslom-aslom ug baho-baho
Ug mas nindot pa gyud kung ikaw manudlay
Kay di ko makabalak nag tan-aw sa bubok mong nagbuhagay

Kining akong balak alang lang gyud kanimo
Di mo kini makit-an sa bisan asa nga libro
Kining tanan nga pulong pulos gyud orihinal
Kay sa pagkatinood dugay ko na ikaw'ng gimahal

Ania ako karon sa imong kiliran
Aron ikaw pakataw-on ug pagabalakan
Kay di ko makaya tan-awon ka nga nag antos
Kining gugma ko kanimo lunsay gyud ug bug-os

Andam ka naba maminaw sa akong balak?
Siguradog kong malingaw ka di gyid ni bakak
Sa di ko pa sugdan aduna koy gustong hangyoon
Sa kandiison mong aping ako imong pahagkon. Bow!

By : Jun Abines


Gamay nga hangyo, kung ikaw na lingaw ug giganahan sa mga balak, 
palihug ug click sa mga Ads ug Pahinumdom nga naa sa kilid.
Dako kini ug tabang kanako nga padayon mag sulat ug mga

balak bisaya. Salamat

No comments:

Post a Comment