Tuesday, July 29, 2014

KALIPAY

Dili masukod ang akong kalipay
Nga ania sa imong kiliran nagpa-uraray
Akong pahiyom abot sa dunggan
Kay akong mga bukton gihimo nimong unlan

Dili lalim akong mga paningkamot
Nga ikaw mahulog sa akong mga kamot
Daghan ko ug karibal sa imong gugma
Mga maayong laki kapin usa ka dosena

Di ko makatuo ako imong gipili
Sa mga kwartahan ug gwapo ikaw nag dumili
Kay imong nakita ang putli kong gugma
Ikaw gihalaran sa tanan ug gi-amuma

Mao kini ang giingon nga swerte
Aron maangkon ko ikaw ako nagkugi
Gugma sa dayon ang akong premyo
Kinabuhi ug gugma alang lang gyud kanimo. Bow!

By : Jun Abines


Gamay nga hangyo, kung ikaw na lingaw ug giganahan sa mga balak, 
palihug ug click sa mga Ads ug Pahinumdom nga naa sa kilid.
Dako kini ug tabang kanako nga padayon mag sulat ug mga
balak bisaya. Salamat

3 comments:

  1. I am now turning 23 y/o, but I almost wanted to listen of Balak with a sweet musical rhymes, akong panghinaot nga dili mawala ning mga bahala hangtud sa mga umaabot pa nga mga henerasyon. Kanindot sa mga pulong nga atong madungog uban ang mga katam is sa kanta nga maoy maghatag ug ka-anindot sa mag storya. comprehensive, literate ,enthusiasm, great mind are your weapon for you to succeed.

    ReplyDelete
  2. NICE ONE..Padayon sa imong gibuhat nga mga balak akong amigong gwapo..

    ReplyDelete
  3. Hahaha! Daghan ang maka relate sa gugmang batan-on... Nice!!!

    ReplyDelete