Friday, July 25, 2014

LIBRO

Di ko interesado sa libro
Lisod basahon ug baga kaayo
Dili ko kasabot kay ang sulod inenglis
Gipas-an kada adlaw sapatos ko nahilis

Ambot unsay pulos aning eskwlehan
Gipamulong sa titser di ko gyud masabtan
Apan ingon ni nanay magkugi gyud eskwela
Aron kuno sa kapobrehon haw-ason ko sila

Ania nag antos aron makat-on
Nagbasa ug libro nga lisod sabton
Ambot nganong halos way libro nga bisaya
Siguro tanan nag malamposon sa Pilipinas nibiya

Halos tanan Pilipino gusto abtik mag iningles
Tanan gusto mo abroad naghikay ug papeles
Kining lugar nga natawhan gusto nilang biyaan
Kay kining kunong atong lugar puno sa kalisdanan

Alang kanako pag-abroad di maoy solusyon
Pag tul-id niining nasud ako kining obligasyon
Mga kawatan kriminal angay nga presohon
Aron maundang na kining lawom nga kurapsyon

Ang plano magsulat ug libro
Binisay-on pagsulat aron masabtan pag-ayo
Nga ang hinungdan sa kalisdanan mao ang atong lederato
Nga naa sa malakanyang, senado ug kongreso. Bow!

By : Jun Abines


Gamay nga hangyo, kung ikaw na lingaw ug giganahan sa mga balak, 
palihug ug click sa mga Ads ug Pahinumdom nga naa sa kilid.
Dako kini ug tabang kanako nga padayon mag sulat ug mga

balak bisaya. Salamat

2 comments:

  1. may balak po ba kayo na bagay sa isang guro,,,..guro ang magbabalak para sa lahat.

    ReplyDelete