Tuesday, July 29, 2014

AYAW PUKAWA

Ayaw intawon pukawa ang pagbati kong natulog
Kay nahadlok ako nga sa gugma mausab pagkahulog
Sakit pa intawon ang kasing-saking, atay ug batikolon
Kay na ilad kaniadto sa babayeng malimbongon

Palihug ayaw ko pakit-a sa mga tam-is mong pahiyom
Kay humok kong dughan sa maanyag dali lang maka uyon
Kung mahimo ayaw usab kanako pag paduol
Kay nag antos pa kining balatian sa kasakit ug kaguol

Gi abisohan ko na ikaw ayaw gyud ko'g basula
Kay kong ako mobalak sigurado ikaw kanako mahigugma
Ayaw ug katawa kay ako wala kanimo magkomedya
Kay basin kining akong ka-gwapo maoy mahimo nimong bana. Bow!

By : Jun Abines


Gamay nga hangyo, kung ikaw na lingaw ug giganahan sa mga balak, 
palihug ug click sa mga Ads ug Pahinumdom nga naa sa kilid.
Dako kini ug tabang kanako nga padayon mag sulat ug mga
balak bisaya. Salamat

3 comments: