Friday, July 25, 2014

IKAW ANG PANGANDOY

Pangandoy ko ikaw sa kinabuhi
Apan ang panahon kanako nag dumili
Tungud kay dili ko ikaw kaya makab-ot
Sama ka sa bitoon, ako ang sagbot

Himoon ko ang natan alang kanimo
Isugal ang kinabihi, dungog apil ang anino
Kay ikaw lang gyud ang bugtong kalipay
Alang kanimo andam ako magpakamatay

Palihug intawon ayaw ko talikdi
Kay daghan pa ko gustong isulti
Ikaw ang naa sa huna-huna pirmi
Pinirisong pagbati ikaw lang makalibre

Hinaot nga imo akong paaboton
Himoon ko ang tanan di ko ikaw pakyason
Kay ako usa lang nimo ka ulipon
Ikaw ang pangandoy ug inspirasyon. Bow!


Gamay nga hangyo, kung ikaw na lingaw ug giganahan sa mga balak, 
palihug ug click sa mga Ads ug Pahinumdom nga naa sa kilid.
Dako kini ug tabang kanako nga padayon mag sulat ug mga

balak bisaya. Salamat

No comments:

Post a Comment