Tuesday, August 21, 2018

UNSAY NAHIMO?

Unsay nahimo nga imo akong gibayaan? Gugma nga putli imo kang gipanamas-tamasan! Sayod ikaw pagbati ko kanimo nag uros-uros, Sa imong pagbati intawon ako nagpakalimos. Halos tanan kanimo ako nang gihalad, Wa ko maghandom nga ikaw kanako mangilad Kabaw kanding ug baboy halos tanan gi-ihaw, Aron sa mga silingan di ko nimo ika ulaw Kalubian ug kahumayan ako tanan gi prenda, Aron lang gyud makab-ot ko ang imong gugma Kapitan, mayor ug konsehal tanan sila mitabang Aron ikaw mosugot nga ako imong pakaslan Apan sa kalit lang ikaw kanako mibiya Wa ko kahibalo unsay nahimo nga dakong sala Kung di ka mobalik ayaw gyud pagmahay Kay ako maghikog sa sanga ka kamunggay. Bow!


Gamay nga hangyo, kung ikaw na lingaw ug giganahan sa mga balak, 
palihug ug click sa mga Ads ug Pahinumdom nga naa sa kilid.
Dako kini ug tabang kanako nga padayon mag sulat ug mga
balak bisaya. Salamat
😆1

No comments:

Post a Comment