Tuesday, August 21, 2018

NAG YAKA


Ania intawon nag yaka sa salog
Samtang sa gawas nag-ulan nag-dalognog
Walay mahimo kundi magpa-abot
Dinhi sa t8gnaw ug hoot nga airport
Tanan halos flight na-delay na-cancel
Mga empleyado sa airline lami hutdon ug pusil
Apan wa silay sala kay panahon nag daot
Pansenya kung intawon hapit na nahurot
Lami unta ikaon, lami palit ug kape
Apan pitaka ko way sulod kundi baynte
Pagkaon sa airport pwerti gyong mahala
Dimalas gyid ako kay pobre way kwarta
Way lain lingaw nia nagsulat ug balak
Aron di laayon sa eroplano paghulat
Maayo nalang dire sa airport daghan gwapa
Pawala sa kalaay baytamin sa mata
Naglagot na gyud di na kapugngan
Piloto ug stewardess pitlokon ko silang tanan
Pasayloa na lang ko dinhi rako kutob
Kay ako mubarog tiil ko nibikog. Bow!
-Jun Abines

Gamay nga hangyo, kung ikaw na lingaw ug giganahan sa mga balak, 
palihug ug click sa mga Ads ug Pahinumdom nga naa sa kilid.
Dako kini ug tabang kanako nga padayon mag sulat ug mga
balak bisaya. Salamat

No comments:

Post a Comment