Wednesday, August 13, 2014

MALIMBONGON

Inday ayaw gyud ko tintala
Kay di ko mopatol nimo ayaw katingala
Kay kining kasingkasing ko hiniktan
Sa gwapa kong uyab nga boutan

Inday ayaw ko pakit-a
Nianang hamis ug puti mong paa
Kay basin ako makalimot
Sa imong ka gwapa ug kahumot

Inday ayaw ko tutoki
Kay mahagit akong pagkalalaki
Kung ako mahinayak di ka makadepensa
Kay init ug lami kining akong romansa

Inday ako manamilit
Kay basin gugma ko kanimo mopilit
Kay basin kitang duha unya magbasol
Sa gugmang ginadili kita mi patol

Inday ayaw paghilak
Ayaw hawiri akong hawak
Kalimti na lang atong mga kagahapon
Nakigkita lang ko nimo aron ikaw pasayloon

Inday ayaw na paglaum
Kay nahibalo nako ikaw bakakon
Wala kay lain nga basolon
Kundi ang imong pagka malimbongon. Bow!



Gamay nga hangyo, kung ikaw na lingaw ug giganahan sa mga balak, 
palihug ug click sa mga Ads ug Pahinumdom nga naa sa kilid.
Dako kini ug tabang kanako nga padayon mag sulat ug mga

balak bisaya. Salamat

No comments:

Post a Comment