Sunday, July 6, 2014

NAMAYABAS

Dako gayud akong pagmahay
Nga wa motuo sa tambag ni nanay
Sa pag eskwela sige ko ug ekyas
Sa akong kurso wa ko mi tiwas

Ambot di gyud mapugngan ang lakwatsa
Sigeg inom kuyog ang barkada
Ako sab uyab pwerting gwapaha
Ako gyud nabuntis ug gipangasawa

Ania nag lisod sa kinabuhi
Kay mga kompanya pwerti mopili
Mga gradwado lang ang ilang dawaton
Ang walay diploma isnabon lang intawon

Kanindot unta mobalik eskwela
Apan adunay anak ug dunay asawa
Ako silang pakan-on matag adlaw
Kinahanglan mokayod sama sa kabaw

Ulahi na gayud ang pagbasol
Sa akong kamaldito ako nanghinolsol
Akong mga anak maoy paglaum
Himoon ang tanan aron paeskuylahon. Bow!

By Jun Abines


Gamay nga hangyo, kung ikaw na lingaw ug giganahan sa mga balak, 
palihug ug click sa mga Ads ug Pahinumdom nga naa sa kilid.
Dako kini ug tabang kanako nga padayon mag sulat ug mga
balak bisaya. Salamat

No comments:

Post a Comment