Monday, August 4, 2014

TAPULAN

Dili masukod ang akong kalagot
Kay gibayloan ko ni inday sa lalaki nga maot
Di ko gyud masabtan ug wa ko kasabot
Nga didto sa maot nga lalaki siya nahimoot

Adunay tsismis ang akong na dunggan
Kadto kunong maot nga lalaki diay kwartahan
Ang rason kuno ni Inday nga ako gibayloan
Kay ako kuno usa ka pobre ug may pagka tapulan

Ania ako nagmasulob-on ug naghilak
Kay kasing-kasing ko gibiyaan ug nabuak
Sugod karon mo kayod na ako ug mag kugi
Aron di na biyaan sa hinigugmang babaye

Nasayop gyud ako sa akong pagtuo
Nga igo na sa babaye ang akong ka gwapo
Apan dili pa hinoon ulahi ang tanan
Sugod ugma usa na ako ka gwapo nga kugihan. Bow!

By : Jun Abines



Gamay nga hangyo, kung ikaw na lingaw ug giganahan sa mga balak, 
palihug ug click sa mga Ads ug Pahinumdom nga naa sa kilid.
Dako kini ug tabang kanako nga padayon mag sulat ug mga

balak bisaya. Salamat

No comments:

Post a Comment